Paulina Guba

kapitan Drużyny Mocy 4. edycji Drużyny Energii

  • Ćwiczenie 1. - Przysiad z wyciśnięciem kija nad głowę.

    Przysiad, wyciskamy kij - trzy serie po dziesięć razy  

    Klasyczne przysiady rozszerzamy o kij, który unosimy nad głową gdy powstaniemy z przykucnięcia. Możemy wyobrazić sobie, że końce kija obciążone są bumperami! To ćwiczenie przyzwyczaja także mięśnie do prawdziwego "wyciskania".

    Dzięki ćwiczeniu wzmocnimy swoje plecy i wprowadzimy nieco ożywienia do mięśni piersiowych, obręczy barkowej i nie tylko!

    Przysiad z wyciśnięciem - propozycja Pauliny Guby na ćwiczenie w ramach domowych lekcji WF!

    Drużyna Energii zaprasza do wspólnych ćwiczeń! Paulina Guba, mistrzyni Europy w pchnięciu kulą, pokazuje, jak zrobić przysiad z wyciśnięciem kija nad głową. Ćwiczenie świetnie nadaje się na domowy trening lub lekcję WF! Ćwiczenie powtarzamy w trzech seriach po 10 razy. #drużynaenergii #ruchtozdrowie #sporttozdrowie #wfonline #wfwdomu #lekcjeonline #ruch #sport #energa #energasa #ćwiczwdomu #zostańwdomu #trening

    Obejrzyj na youtube
  • Ćwiczenie 2. - Wypady nogami do przodu z kijem

    Kij umieszczamy na barkach a następnie wykonujemy wypady nogami, raz lewą a raz prawą. Proste? Niby tak, ale po trzech seriach po dziesięć razy ciało dostaje porządną dawkę wysiłku! Spróbujcie sami!

    Ćwiczenie wykonujemy w 3 seriach po 10 razy. 

    Drugie ćwiczenie na domowe lekcje WF od mistrzyni Europy – wypady!

    Prezentujemy drugą propozycję ćwiczenia od mistrzyni Europy w pchnięciu kulą, Pauliny Guby. Kij kładziemy na barki z tyłu, poniżej karku. Trzymając za jego końce, robimy wypady – raz lewą nogą, raz prawą. Ćwiczenie powtarzamy w trzech seriach po 10. Świetnie nadaje się do domowego treningu lub lekcji WF w domu! #drużynaenergii #ruchtozdrowie #sporttozdrowie #wfonline #wfwdomu #lekcjeonline #ruch #sport #energa #energasa #ćwiczwdomu #zostańwdomu #trening

    Obejrzyj na youtube
  • Ćwiczenie 3. - Naprzemienne wyrzuty kija do przodu

    Wraz z wyrzutem nogi do tyłu wyrzucamy kij do przodu. Naprzemiennie, raz jedna, raz druga noga! Ćwiczenie rozwija poczucie równowagi i wpływa na wiele mięśni w całym ciele. 

    To ćwiczenie również wykonujemy w 3 seriach po 10 razy.

    Jak wytrenować równowagę? Pomoże w tym ćwiczenie, które proponuje Paulina Guba na domowy WF

    O poczucie równowagi warto zadbać. Pomoże w tym ćwiczenie zaproponowane przez mistrzynię Europy w pchnięciu kulą, Paulinę Gubę. Jest to ćwiczenie z wyrzutem. Trzymamy kij za oba końce. Ręce wyciągamy do przodu, jednocześnie wyrzucając do tyłu jedną nogę. Wykonujemy 3 serie po 10 razy. #drużynaenergii #ruchtozdrowie #sporttozdrowie #wfonline #wfwdomu #lekcjeonline #ruch #sport #energa #energasa #ćwiczwdomu #zostańwdomu #trening

    Obejrzyj na youtube