# ćwicz w domu

Powrót

 

Ćwiczenie 1
Przysiad z wyciśnięciem kija nad głowę.

Przysiad, wyciskamy kij - trzy serie po dziesięć razy  

Klasyczne przysiady rozszerzamy o kij, który unosimy nad głową gdy powstaniemy z przykucnięcia. Możemy wyobrazić sobie, że końce kija obciążone są bumperami! To ćwiczenie przyzwyczaja także mięśnie do prawdziwego "wyciskania".

Dzięki ćwiczeniu wzmocnimy swoje plecy i wprowadzimy nieco ożywienia do mięśni piersiowych, obręczy barkowej i nie tylko! 
 

Ćwiczenie 2
Wypady nogami do przodu z kijem

Kij umieszczamy na barkach a następnie wykonujemy wypady nogami, raz lewą a raz prawą. Proste? Niby tak, ale po trzech seriach po dziesięć razy ciało dostaje porządną dawkę wysiłku! Spróbujcie sami!

Ćwiczenie wykonujemy w 3 seriach po 10 razy. 
 

Ćwiczenie 3
Naprzemienne wyrzuty kija do przodu

Wraz z wyrzutem nogi do tyłu wyrzucamy kij do przodu. Naprzemiennie, raz jedna, raz druga noga! Ćwiczenie rozwija poczucie równowagi i wpływa na wiele mięśni w całym ciele. 

To ćwiczenie również wykonujemy w 3 seriach po 10 razy.