DZIECI Z CAŁEJ POLSKI TRENUJĄ Z GWIAZDAMI. DRUŻYNA ENERGII WRACA DO GRY!

Setki szkół, tysiące przemierzonych kilometrów, dziesiątki tysięcy filmów z ćwiczeniami. Do 10 lutego szkoły podstawowe z całego kraju mogą zgłaszać się do II edycji projektu „Drużyna Energii”, w którym gwiazdy sportu promują aktywność fizyczną, zarażając pasją najmłodszych.

Właśnie ogłoszono start II edycji projektu „Drużyna Energii”. Od lutego do czerwca uczniowie będą walczyć o spełnianie sportowych marzeń, niezapomniane lekcje WF-u z gwiazdami oraz cenne nagrody.

Jeszcze więcej zabawy

Pomogą im w tym znani ambasadorzy. W tym roku do Marka Citki, Krzysztofa Golonki, Bartosza Ignacika i Krzysztofa Ignaczaka dołączyli Izabela Bełcik oraz Rafał „Lipek” Lipiński. Ona jest byłą siatkarką i ma na koncie ponad 300 meczów w reprezentacji Polski, z którą dwukrotnie sięgała po mistrzostwo Europy. On uznawany jest za najlepszego dunkera świata i wzbogaci akcję o ćwiczenia z elementami koszykówki.

Nie mogłem się doczekać startu drugiej edycji projektu – podkreśla Marek Citko, ambasador Drużyny Energii. – Szczerze mówiąc, nie spodziewałem się, że aż tak nas to wciągnie. Te emocje, które widzimy w szkołach i na przesyłanych filmikach są prawdziwe, u dzieciaków i nauczycieli czuć pozytywną sportową energię. Fajnie, że dołączają do nas nowi ambasadorzy i będziemy mogli rozszerzyć rywalizację o koszykówkę.

Drużyna Energii to projekt, który poprzez zabawę zachęca dzieci do aktywności fizycznej – mówi Alicja Barbara Klimiuk, p.o. prezesa Energi SA, mecenasa oraz inicjatora projektu. – W dobie pojawiających się co rusz kolejnych nowinek technologicznych, które nasi najmłodsi uwielbiają, nie powinniśmy zapominać o tym, jak ważną rolę w rozwoju młodego człowieka odgrywa właśnie sport. Pierwsza edycja projektu pokazała, że dzieci kochają ruch, a zmagania w sportowych drużynach, w duchu zdrowej rywalizacji, dają im mnóstwo radości. To tylko od nas - dorosłych zależy, czy zainteresujemy taką formą spędzania wolnego czasu naszych najmłodszych. Takim zaproszeniem do aktywności jest właśnie Drużyna Energii. Wszystkim szkołom, które wezmą udział w drugiej edycji, życzymy powodzenia!

Jak wejść do gry?

Aby zgłosić szkołę do projektu, wystarczy nagrać trwające od 15 do 300 sekund wideo, na którym uczniowie i nauczyciele pokażą swój sportowy charakter. Następnie opiekun – nauczyciel WF-u lub dyrektor – wypełnia formularz konkursowy na stronie www.DruzynaEnergii.pl, dołączając do niego film i gotowe!

Spośród wszystkich zgłoszeń jury wybierze 100 najbardziej kreatywnych. Zakwalifikowane szkoły otrzymają sprzęt sportowy i co miesiąc będą walczyć o wizytę ambasadorów, którzy przeprowadzą u zwycięzców wyjątkową lekcję WF-u. Zadaniem każdej ze szkół w comiesięcznej rywalizacji będzie nagranie jak największej liczby krótkich filmików, na których uczniowie wykonują ćwiczenia przygotowane przez ambasadorów. Materiały wideo będzie można przesyłać za pomocą strony internetowej.

Co można wygrać?

Najlepsza szkoła miesiąca wygra wizytę ambasadorów, a dodatkowo będzie miała szansę na nagrodę główną, czyli udział w wielkim finale, który odbędzie się w czerwcu na gdańskim Stadionie Energa. Trzy najlepsze ekipy zgarną też czeki na wyposażenie sali gimnastycznej w sprzęt sportowy, a najlepsza szkoła II edycji otrzyma dodatkowo puchar Drużyny Energii, który jest tegoroczną nowością w projekcie.

W tym roku działamy według roku kalendarzowego, a nie szkolnego, ale nie zwalniamy tempa i emocji będzie jeszcze więcej – zapewnia Robert Leszczyński, dyrektor marketingu sportowego New Balance Polska, partnera technicznego projektu. – Pierwszą szkołę z Gdańska, która uczestniczy w projekcie, odwiedzimy już w przyszłym tygodniu. W kolejnych miesiącach zawitamy już do rywalizujących w II edycji, więc serdecznie zachęcamy szkoły do zapisów i udziału w projekcie.

Do pierwszej edycji Drużyny Energii zgłosiło się ponad 600 szkół. Finałowa setka co miesiąc walczyła o wizytę ambasadorów. Uczniowie przesłali łącznie ponad 20 000 filmów z ćwiczeniami, a ambasadorzy Drużyny Energii przejechali 2 200 kilometrów, odwiedzając kolejno: Olszyny, Żory, Gdynię, Kętrzyn i Łęg Probostwo.

Inicjatorem i mecenasem akcji jest Energa SA., organizatorem Air Sport, a partnerem technicznym – New Balance Polska. Za obsługę komunikacyjną projektu, tak jak w I edycji, odpowiada agencja marketingu sportowego Arskom.

Załączniki

ae52e0af5d9ca8ec21de287a5659b63a

0f93672f9a537562e4c391637f989ca2

2bd5a37746d09c39957d146208f6e8dd

4ab91e80ac443a1207e8f2f5b978ff6d

5cabfdc3967f3029762acd37f306db3d

6a4d3e762191592faa99d8882586bff9

6ae2edbb9c22126e18b6853b5782b0f8

7e19e29871eb937ae49d1b92afe73c76

8eff5e8a926242afc3b5b41f60d3b471

49f55621a0207cf2af8855584d00f322

67c31172d274842675ef12fb441c3310

77abb4415bb819afd8d783a930beda2d

77df6b9489bc924f0948e350cd15e1ee

87a8ddec4042ca25e85fdbd7f74b0e6c

357fbd7b7d6055c95b4f3e3ced5acd27

593f37c73017a0b2ea8f456b31886a4a

890ecc0acedfc213eb7bd04e3339e063

941e15807dc054880f0880d9607f0e5e

953afaf97c394b37541699c90d94eef5

49462cf89bb8bcc5a470d8fb429ab715

52215b6a96e74ff27714d32c6cadd003

64238e39fd5a2a07ff50c545e5cb308f

667446cd3ab433c1da49033043ddd0c4

99285991da03c09f7392654d54ee64a5

a00b20997e728b07f8b2436c9a9cb6b4

ac7033f8cca6c66b63c8a5230a1580e0